Sunday, May 31, 2015

Beehoon Sup Utara versi " Kiiroitori "


Assalamualaikum semua.....

Hari ni kami semua layan beehoon sup versi utara ....dulu masa saya belajar di Uitm Arau tahun 1995 hinnga 1998 saya selalu pergi ke pasar malam di pekan Arau dan makanan yang selalu saya beli ialah beehoon sup ayam ...memang sedap dimana beehoon di rendam bersama air kunyit untuk menjadikan ia warna kuning dan di sertakan dengan hirisan ayam rebus goreng dan juga sambal merah yang power .....memag terbaik.... saya boleh makan berkali-kali tanpa jemu...

Hari ni beehoon saya buat versi kiiroitori iaitu kartun itik kuning yang popular di Jepun.

Oklah kita jumpa lagi di lain siaran ya...tata



1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)