Wednesday, August 15, 2012

Ole-ole untuk Mak & MIL -Salam Aidilfitri

 Biskut raya dan kek yang sempat saya buat untuk mak dan MIL ....saya buat 3 jenis biskut...tak ada yang fancy2 cuma simple biskut saja... Biskut jejari oats , tart nenas dan biskut Spritz (ni saya tweaked sikit ...saya tak pakai gun cookie disk pun tapi hanya guna cutter)... dan semalam saya kesemputan...baked 3 jenis kek.... kek sarang lebah dan kek lapis prune  serta kek buah ....bila dah siap semua rasa lega...hari ni saya dah nak balik ke Kodiang,Kedah(rumah MIL) dan esok balik ke rumah mak saya di Perelih pulak...

Jadi di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir dan Batin buat semua rakan-rakan dan juga anda semua....semoga Syawal kali ini akan membawa seribu keberkatan dan kerahmatan buat kita semua..Amin..

No comments: