Saturday, January 3, 2009

My Birthday Gift....

Salam utk semua,....saya baru dapat kawan baru,Miss Kicthen Aid....ni birthday prezen dari my dear hubby.....birthday saya bulan lepas(December)...ni kira kata belated prezen...he..he..tapi jgn salah anggap ya bukan niat nak menunjuk tapi nak tolong promote kedai tempat saya beli...My dear hubby tempah dari Vanilla Pastry di Bandar Baru Bangi(berdekatan dgn Yummies)...harga amat berpatutan,siap bagi discount lagi....so kepada sesiapa yg nak beli heavy duty mixer Kitchen Aid ni boleh hubungi Pn Siti Asmilin atau Kak Milin di 03- 8922 3608....Dah lama mengidam nakkan mixer ni ,dan amat teruja bila dear hubby minta saya pilih sendiri model yg saya berkenan,mula2 nakkan jenis Artisan yg ada bermacam-macam kaler tapi setelah mendapat nasihat dari Kak Milin,saya pilih jenis ni Heavy Duty yang kaler nye tak berapa mengancam ...he..he...yg penting lepas ni saya tak yah lagi penat menguli fondant...to my dear hubby Tengkiuss...muah..muah..


Sebagai penghargaan buat my hubby .....saya buat cupcake peberet dia....carrot walnut cupcakes....moga2 tahun ni saya dapat hadiah yg super duper lebih mengancam..ngeh..ngehh...

7 comments:

tuan umah said...

buleh saya tanya berapa rm kt msia ek?

Cake2u said...

Hi ctnik,Kat Vanilla Pastry RM2.5K ,kat Robinsons MValley RM2.6K tapi kat US rasanya lagi murah kot..dlm USD545

anaelianas said...

Wahh hadiah besday dapat mixer...ngeh..ngeh..ngeh sama macam kak ana..dapat mixer tahun lepas gak...tahun ni kalo dapat chiller best gak...sbb yg tu la idaman hati..ok happy belated birthday nurul...semoga dimurahkan rezeki ditahun baru dan diberikan kesihatan yg baik selalu...

Ranicakes said...

wehoooo!!! bestnya!!! tahniah2!!! this is also my whishlist after I got my keenwood chef present from my dear hubby!!!mudah2 murah rezeki dapat gak!!!

Hana' Yusuff said...

happy belated birthday nurul...
baru baca entry ni.kalau tak, boleh je wish semalam..

mudah2an semakin murah rezeki, (rezeki dunia dan akhirat), rezeki bakal baby, rezeki kek dan semua. mudah2an ye. insyaAllah

Aliah said...

Happy belated B'day... lepas nih meriah lagi laa Nurul buat segala baking yg comel2 tu...

BELAJAR MASAK2 said...

RATA2 dlm blog y sy baca, blogger wanita dpt hadiah KA dr hubby masing2....jelesnyer..beruntung uools