Sunday, December 21, 2008

Fancy Cookies SpongeBob

This set of cookies was ordered by Aliah,20 pcs altogether....she requested the entire clan of SpongeBob ....he..he...tak semua dapat masuk....TQ Aliah...

Comment fr Aliah ....
"Hi Nurul...The cookies was so delicious and comel sgt... my kiddies tak sabar...dlm kereta dah grab each one... itu pun nasib I kept few coz niat nak jadikan B'day present to my anak buah... Will repeat orders definitely...Ape2 I akan call okey...Anyway it's Aliah not Aida..dear..TQ.."
ha..ha..wakaka....apa lah nak jadi dgn saya ni...rasanya dah dapat sindrom kelabu asap lagi sekali nie...dgn customer sebelum ni saya tertukar nama juga sepatutnya aida saya pi panggil alia dan dgn Aliah pulak saya pie panggil Aida...mmg saya tengah bengong ni....ya ampoon ya...ha..ha..

For those yg nak beli frozen food yg best2 boleh lawat blog Aliah ,ada karipap,samosa,bergedil dan macam lagi la....



5 comments:

D.a.a.l.i.a. said...

comelnya sponge bob cookies dia

Aliah said...

Hi Nurul...
The cookies was so delicious and comel sgt... my kiddies tak sabar...dlm kereta dah grab each one... itu pun nasib I kept few coz niat nak jadikan B'day present to my anak buah...
Will repeat orders definitely...
Ape2 I akan call okey...Anyway it's Aliah not Aida..dear..
TQ..

Cake2u said...

Tengkiu kak Daalia....kalau dapat request chenggini mmg saya suka..he..he..

Cake2u said...

Salam Aliah..he..he..sorry tertukar nama dgn sorang lagi customer yg ambil cake hari yg sama..sah..saya dah dapat sindrom kelabu asap..he..he..glad to know bebudak suka... :)

anaelianas said...

nurul...kak ana sampai la ni tak brapa pandai lagi nak wat cookies yg mcm nurul ni...huhuhu...dah dua-tiga kali wat tapi takbrapa nak explore lagi cam nurul punya....sgt adore dgn tangan mu ittew...suka sgt tgk cookies yg nie...