Wednesday, November 12, 2008

Ole-Ole dari Kampung

Saja nak cerita pasal balik kg minggu lepas....masa nak balik semula ke KL hari sabtu haritu rani tuan punya Bakedecorate2u sms nak jumpa,so kami berjanji jumpa kat Airport Kepala Batas....janji dgn rani pukul 8mlm tapi saya yg lambat sampai...he..he..yelah dari Chuping nak ke Airport ambil masa lebih kurang sejam...tapi mmg best jumpa rani ni....macam tak puas bersembang,lain kali kena jumpa lagi...bawah ni buku yang rani hadiahkan kat saya....sangat-sangat la suka hati...asyik dok senyum ja bila dok belek buku ni....tengkiu lagi sekali rani...muah...muah...
Yang bawah ni pulak compilations of cake decorating complete guide yang dipinjamkan kepada saya oleh cousin saya ,Kak Ida.....cousin saya beli complete set ni masa study kat UK dulu , tahun 1993...saya apalagi kalau orang dah offer saya pun tanpa segan silu menadah tangan meminjam ..he..he..tengkiu kak Ida...akan dimanfaatkan dgn sebaik-baik nya.....

Kandungan dalam file pink itew....

No comments: