Saturday, October 11, 2008

My new book

Dah lama berhajat nak beli buku Nigella ni dan setiap kali pi kat MPH Alamanda selalu tak ada or dah sold out,kalau kat Kinokuniya KLCC pulak herga dia buat saya terkedu dan berpikir dua tiga kali (last time saya checked 2 bulan lepas RM114.90).Tup tup hubby saya bagitau yg MPH online ada buku si Nigella dan harganya pulak mmg berbaloi.....beza dalam RM25 tu...dan lagi free delivery utk pembelian RM150 ke atas dan kebetulan Kak Ratna,my good adviser dalam bab masak-memasak ni pun nak pesan jugak,maka terlaksanalah misi saya nak dapatkan buku ni,.....semoga saya akan menjadi "domestic goddess" jugak ha..ha..ha..(ni ayat penguat semangat)...apa yg buat saya suka pasal buku ni dan si Nigella ialah method & bahan2 yg simple serta ulasan beliau yang bersahaja yang akan membuatkan sesiapa yg tak pandai mem'baking' pun akan berminat nak cuba mem buat kek sendiri(ni based dari experience saya tau...dulu saya mmg tak suka dlm bab-bab baking ni)....ok lah cukup kot saya membebel tapi mmg saya puas hati dgn MPH online ni...saya tempah hari Isnin dan dalam masa 4 hari saya dah dapat buku ni...mmg excellent.

2 comments:

me said...

Nurul, Amir's comments about Nigella is that ... "Sure dia masak sedap sebab dia selalu makan lepas dia masak.

Cake2u said...

hi..hi..saya pun rasa macam tu jugak,cara dia makan pun saya dah terliur....