Friday, August 29, 2008

Ben 10 for Faris


Zaliana one of my cyber's friend has ordered this chocolate cake with Ben 10 theme for her little one, Mr Faris......again had to browse the internet for this character ..hi..hi..hi..I never know that this cartoon is hugely hit amongs children....ingin berterima kasih sama , Mbak Ratih kerana memberi keizinan pada saya untuk menggunakan Teknik "Jiplak" beliau..... saya cuba buat tapi masih tak menjadi...comot habis cake tu dan kena frosting lagi sekali,at last saya gunakan teknik saya...free hand jer dan teknik pengisian icing tu saya ikut cara Mbak Ratih yg ternyata sgt senang iaitu dgn menggunakan piping bag jer & tak payah pakai apa2 nozzle pun...Terima Kasih lagi sekali ya Mbak.....Name topper tu saya buat dr white chocolate....happy eating...dan to Za, nice meeting you...lain kali kita jumpa lagi...

please view here for birthday boy's picture.

No comments: